Als familiebedrijf maakt SERIS het verschil door haar betrokkenheid bij de collega’s on the field. Daarom organiseerde ons management naar jaarlijkse gewoonte de ‘Nacht van de agent’ waarbij ze een bezoek brengen aan een heel aantal bewakingsagenten in functie op een 30-tal verschillende locaties. Nieuw dit jaar was dat het zowel de ‘Dag’ als de ‘Nacht van de agent’ werd om ook de dagposten mee op te nemen.
In onze sector is het uiterst belangrijk om de voeling met onze mensen en de business te blijven behouden, want enkel zo kunnen wij onze diensten blijven optimaliseren én onze klanttevredenheid naar het hoogste niveau tillen. Samenwerking, nabijheid en teamgeest maken immers een echte synergie van vaardigheden en een gepersonaliseerde en aangepaste ondersteuning van onze klanten mogelijk.
Respect voor de job
Met de 'Nacht van de agent' wilt SERIS de maatschappelijke rol van bewakingsagenten de aandacht geven die ze verdient. Elke dag combineren onze agenten immers verschillende vaardigheden en dat is niet zo evident als het lijkt. Ze zorgen niet alleen voor de veiligheid van onze klanten, maar zijn tevens ook het aanspreekpunt voor bezoekers en indien nodig ook de hulpdiensten. Hun welzijn maakt onze business, daarom staan wij erop om met hen in gesprek te gaan en een luisterend oor te bieden.
Wij zijn uiterst fier op de motivatie, het enthousiasme en de nauwgezetheid die onze mensen elke dag on the job tonen!