Monitoring

De onafhankelijke meldkamer van Seris Monitoring

De onafhankelijke meldkamer van Seris Monitoring staat ten dienste van diverse installatiebedrijven, maar ook vele andere segmenten en sectoren vinden hun weg. Denk daarbij aan retail, bank, petroleum, automotive, hotel, warehouse, receptiediensten,  parking, scheepvaart, food, kmo's, ... naast (zorg-) instellingen, de overheid en natuurlijk de residentiële klanten.

Moderne ontvangstplatformen, geschikt om de meest gangbare communicatieprotocols te ontvangen via PSTN, IP, GPRS-communicatie of gestructureerde mails of berichten maken deel uit van onze standaarduitrusting. Wij zijn het aan onze klanten en onszelf verplicht om een INCERT-gekeurde meldkamer te hebben die door alle verzekeringsmaatschappijen wordt erkend. Ook de ISO 9001 - certificatie, garantie op een kwaliteitsvolle dienstverlening, vinden wij heel normaal


          

Het is dan ook met gepaste trots dat we onze organisatie en controlroom als 'state of the art' kunnen bestempelen. Cruciale elementen die bijdragen tot die status zijn mens en technologie. We beschikken over een eigen IT-dienst die het mogelijk maakt om onze diensten en services ten opzichte van de groeiende technologische mogelijkheden up to date te houden. Zo kunnen we onze klanten onderlegd adviseren en ondersteunen over hun aansluiting.

Bij dit groeiende business process hoort ook de 'training on the job'. Dagelijks voert onze controlroom-manager met zijn team een cruciale rol in dit bedrijfsproces. Deze collega's zorgen ervoor dat de operatoren altijd accuraat kunnen werken met nieuw geïmplementeerde beheersplatformen en dat procedures worden uitgevoerd zoals besproken met de klant.

Iedere werkdag van 9u tot 17u verwerkt onze customerdesk de instructiefiches in het betrokken softwarepakket zodat de operatoren de instructies kunnen uitvoeren zoals opgegeven. Het customerdesk-team is ook het dagelijkse aanspreekpunt voor de installateur en opdrachtgevers in eerste lijn met betrekking tot hun vragen en projecten die operationeel dienen gezet te worden. Na verwerking is het betrokken dossier gebruiksklaar voor de operatoren. Wij bieden een kwaliteitswaarborg op het vlak van verwerking. Als het dossier voor 14u bij ons wordt ingediend, dan is het dezelfde dag nog operationeel.

Seris Monitoring biedt, kortom, een hoogwaardige serviceverlening en een stabiele marktpositie. Een doorgedreven innovatieve technische aanpak en werkelijk betrokken medewerkers zijn daarbij van cruciaal belang. Het maakt ons tot een betrouwbare partner voor eindgebruiker en installateur.