Tele-assistentie

Tele-bijstand

Koning klant

We leven in veeleisende tijden. Klanten en consumenten verlangen een almaar grotere bereikbaarheid van leveranciers en dienstverlenende bedrijven. Cruciaal is ook dat bij noodoproepen mensen snel en accuraat te woord te worden gestaan, instructies nauwgezet worden opgevolgd en de juiste instanties nationaal en internationaal worden verwittigd.

Disponibilité maximale grâce à la permanence téléphonique

Kies keurig

SERIS Monitoring komt tegemoet met een heel gamma van tele-bijstand en tele-permanentiediensten op maat. 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 staan onze meertalige operatoren u en uw klanten op een klantvriendelijke en professionele wijze te woord,  in uw naam en op een voor u gereserveerd nummer. Zij volgen de procedures die specifiek aan uw wensen voldoen en informeren u over iedere oproep via een gepersonaliseerde rapportage.

Enkele specifieke toepassingen van SERIS monitoring:

  • telefonische permanentie / wachtdiensten
  • centralisatie van noodoproepen en opstarten van noodprocedures
  • aansturen van interventie van bewakingsdiensten / technische diensten
  • portierdiensten (verschaffen van toegang tot havens, parkings, bedrijven, opslagplaatsen, ...)
  • melden van storingen, defecten, explosiegevaar, allerlei gevaren en risico’s, ...
  • registreren van bestellingen/aanvragen
  • melden van productproblemen, onvoldoende voorraad en stockbeheer