Helpdesk

Altijd een luisterend oor, een helpende hand

Onze servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen. De operatoren luisteren naar uw verhaal, geven eerste hulp  wanneer mogelijk of sturen uw interventieaanvraag onverwijld door naar de dienst planning ter uitvoering met de gewenste prioriteit.

Als de klant dat wil, dan monitoren zij het beveiligingssysteem en  verrichten ze duidelijk met de klant afgesproken richtlijnen, altijd binnen het wettelijke kader.

Onze servicedesk staat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 tot uw dienst.

Onze operatoren krijgen interne opleiding in de diverse systemen en concepten  en worden voortdurend bijgeschoold. Ze hebben een technische basis en worden geselecteerd volgens hoogstaande normen.

Ze staan u te woord in Nederlands , Frans of Engels naar wens.

Bij dringende problemen buiten de werkuren sturen zij rechtstreeks onze technici van wacht aan als na analyse van het probleem een dringende interventie noodzakelijk blijkt.

Alle communicatie met de servicedesk wordt geregistreerd zodat uw verhaal nooit verkeerd begrepen kan worden.

Enkele van hun taken:

  • technische bijstand bieden via telefoon om een interventie ter plaatse indien mogelijk te voorkomen
  • remote control van de diverse systemen
  • opvolgen van gepland onderhoud en interventies
  • systeemdiagnose (defecten, reparatie, upgrade, …)
  • registratie van depannages en onderhoud via het ERP-systeem
  • kwaliteitscontrole van de uitgevoerde werken
  • programmatie van badges en zones

Hard- en softwareservices:

  • preventief, semi-omnium of all-in service-  en onderhoudscontract
  • mirroring van securitydatabase
  • hosting van server hardware (CCTV en toegangscontrole)

   Le servicedesk de Seris Technology, toujours une oreille à l'écoute et une main tendue