E-Cloud Visitor Management

E-Cloud visitorkiosk

Faciliteren en automatiseren van visitor management

Deze e-cloudtoepassing geeft het begrip 'visitor management' een nieuwe dimensie. De kiosk faciliteert en/of automatiseert het onthaal en, zo u wenst, ook de bewaking bij de inkom. Het gesofisticeerde apparaat telt talrijke voordelen. E-visitorkiosk is daarom niet minder dan een volwaardige eindoplossing die elke stap van de bezoekersflow doorloopt. Bovendien kan de kiosk een antwoord bieden op de automatisatie van uw logistieke flow.

L'e-kiosque à visiteurs, pour faciliter et automatiser la gestion des visiteurs

Voordelen:

  • een volledig op maat gemaakte totaaloplossing
  • kan naar keuze een receptionist(e)  ondersteunen of vervangen en is 24/24 en 7/7 functioneel
  • bezoekers kunt u online uitnodigen en voorregistreren
  • die bezoekers worden te allen tijde ontvangen én geregistreerd
  • real-time follow-up van de bezoekersstatus binnen het gebouw, ook in het geval van evacuatie
  • waarheidsgetrouwe rapportage van het visitor management binnen het bedrijf.

Typische eigenschappen van de e-cloud visitorkiosk:

  • beheert alle ingangen en uitgangen tegelijkertijd
  • scant  QR-code of elektronische ID
  • print badges,  zowel op papier als in  plastic
  • boogt op een interactief veiligheidsspel en kan veiligheidsvoorschriften afdrukken
  • beschikt over een mobiele evacuatiekit (een tablet met bezoekerslijst en scanner) voor snelle check-out
  • sms/mail-notificatie bij het aanmelden van een bezoeker
  • in staat tot een real-time follow up van de bezoekersflow
  • integreert Outlook en is ook compatibel met andere kalenderapplicaties.

E-Visitor management flow

U nodigt uw bezoeker uit via de e-visitorkiosk. De bezoeker ontvangt via mail een uitnodiging met QR-code. Bij aankomst scant de bezoeker aan de kiosk de QR-code (via print of smartphone). Er wordt een badge afgedrukt, samen met de nodige informatie om toegang te krijgen tot het gebouw. De bezoeker kan zich ook aanmelden via het toetsenbord van de kiosk. Als de registratie voltooid is, krijgt de gastvrouw of -heer een bericht dat de bezoeker aangekomen is.

Bij vertrek doet de bezoeker zijn on-site check out via de e-visitorkiosk.

  1. u kunt bezoekers uitnodigen en om online pre-registratie vragen
  2. de kiosk verwelkomt de bezoekers met een e-mail waarin de details van de afspraak staan
    1. unieke ID à QR-code
    2. datum/tijd/plaats/...
  3. on-site check in bij de kiosk
    1. QR-code scan/inlog
    2. de kiosk kan uitleg geven over de veiligheidsprocedure via tekst of video; de bezoeker kan accepteren (of overslaan)
    3. bezoekersbadge wordt afgeprint
    4. u ontvangt een bericht via sms dat de bezoeker is aangekomen met indicatie aan welke kiosk/receptie
  4. site on-check out bij de e-visitorkiosk